737 ακονισμένα μολύβια




“Δεσποινίς επιτρέψτε μου να σας εκμυστηρευτώ, πως τη στιγμή που σας συνάντησα, μεθυσμένος από έρωτα, ένιωσα τα γεννητικά μου όργανα να στρέφονται επίμονα προς την εξουσιαστική σας ομορφιά”. 

Σα να με κλώτσησε με τα δυό του πόδια, αφηνιασμένος ρωμαλέος αραβικός επιβήτορας. Αναψοκοκκίνισα σα να είχα πιεί μια μποτίλια παγωμένη ρακί.
Ίσα που είχε μπει ο Απρίλης και τα κοτσύφια τραγουδούσαν ερωτικές μελωδίες στα ανθισμένα καταπράσινα δέντρα, στις όχθες του Άρνου δίπλα στο Ponte Vecchio.

- «Μα πως τα λέτε αυτά», «με κάνετε να κοκκινίζω»… είπε όλο νάζι η μικρή κορασίδα.

- «Είμαι απόγονος και κληρονόμος του Πρίγκιπα Φραντσέσκο του Β’, από την Πάδουα, και καταθέτω όλο το χρυσάφι του Πριγκιπάτου στα τρυφερά σας πόδια»….. «Αν σας είχα στο κρεβάτι μου θα μπορούσα να σας αποδεικνύω κάθε μέρα και κάθε νύχτα τούτο το πάθος που με κρατάει σκλάβο σας»…..

- «Ω τι ψέματα» απάντησε κοφτά η μικρή.

- «Καταθέτω στα πόδια σας τον έρωτά μου. Επτακόσιες τριάντα επτά παρθένες, ή επτακόσια τριάντα επτά ακονισμένα μολύβια, ας με τιμωρήσουν αν λέω ψέματα», της είπε σχεδόν ικετευτικά ο νέος Πρίγκιπας.

- «Ε μη μου πεις»…. Είπε κι έσκασε στα γέλια εκείνη…


Γιώργος Χρηστάκης

SHARE

Γιώργος Χρηστάκης

Welcome.

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου