Θάλασσες κι άνεμοι

Κάτι γυρίζει μες στο μυαλό μου και θέλω να το μοιραστώ.......
Στη ράχη του τροχού πιασμένος άνεμος είμαι και πετώ.
Λιγώ τα δέντρα και μ' άγριες θάλασσες τις νύχτες στήνω διαόλου, φωτιάς χορό....
Σπρώχνω τα σύννεφα, τη σκόνη.... στο βράχο σπάω και λιγώ

Κάτι γυρίζει μες στο μυαλό μου και θέλω να το μοιραστώ......
Θάλασσας κύμα να γυρίζω σ' όλου του κόσμου τις στεριές,
πόνο και φόβο να σκορπίζω μες του θυμού μου τον καυμό,
κι όμορφο κύμα γαληνεμένο γλάρου φτερούγισμα το πρωινό

Κάτι γυρίζει μες στο μυαλό μ' αυτό θα το κρατήσω εγώ.....
χρόνια το κρύβω κι από μένα μα βρίσκω τρόπους για να το δω....
Τι ψάχνω αλλού αφού το ξέρω πως ότι θέλω είναι εδώ.....
Γιατί με θάλασσες κι ανέμους  παλεύω μήπως και σωθώ...;



Γιώργος
SHARE

Γιώργος Χρηστάκης

Welcome.

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου